Todas las obras de este blog están registradas. All works of this blog are registered.
© Todos los derechos reservados - All rights reserved

lunes, 7 de abril de 2014

Abstract Photo 3004 A to Z 2014 "F" Tribute to "Fanfarlo" Life in the Sky

Abstract Photo 3004 A to Z 2014 "F" Tribute to  "Fanfarlo"  Life in the Sky



A to Z 2014 "F" Tribute to  "Fanfarlo"  Life in the Sky


Abstract Photo 3004 A to Z 2014 "F" Tribute to  "Fanfarlo"  Life in the Sky






Abstract Photo 3004 A to Z 2014 "F" Tribute to  "Fanfarlo"  Life in the Sky


38 comentarios:

tinajo dijo...

This is really cool - like a little submarine..! :-)

Roger Gauthier dijo...

Funny and beautiful! I love those strong colours. You know, the theme reminds me of times past… 😄

Luis Gomez dijo...

Que buenas formas!

Indigo Horizonte dijo...

Onírica. Muy onírica.

Pantherka dijo...

Amazing and wonderful Leovi.

ღ ✽ ღ Nancy ღ ✽ ღ dijo...

✿•̃‿•̃✿

Coucou et merci pour ces beautés partagées cher Leovi !

GROS BISOUS!!!!!
Bonne semaine.

Leovi dijo...

Muchas gracias Juncal!

Leovi dijo...

Muchas gracias Juncal!

SmilingSally dijo...

Thanks for sharing.

I'm looking forward to reading your comment on my Easter blues post.

Please come back.

Happy Blue Monday!

Kristy LifenReflection dijo...

cool tribute!

Alex J. Cavanaugh dijo...

Wow, looks like a spaceship! (Probably doesn't surprise you that's what I see.)

lina@my home sweet home dijo...

Unique shapes and colors!

ladyfi dijo...

Just lovely!

Deann dijo...

Great layering...beautiful.

TexWisGirl dijo...

very space-like. :)

Gattina dijo...

Interesting how you see the sky !

gillena cox dijo...

This one has a surreal mood i find, the object looks like a discarded Christmas bauble and also like a bit of a space craft floating around

have a nice Monday

oh, and please share at my blog on Tuesday 22nd April - 'Earth Day' and Thursday April 24th - 'A Poem In Your Pocket Day', there will be a linky on both those days

much love…

Aga Gasiniak dijo...

Beautiful, beautiful abstract. Great colours and forms, very inspiring as well.

Dirk Rosin dijo...

det er nye former, kult og vakkert !

Anne (cornucopia) dijo...

Great colors!

MARTY dijo...

superbe ! image et musique
merci Leovi c'est un vrai régal !

Sylvia K dijo...

Terrific, creative as always, Leovi! Love the colors! Hope you have a great week!!

Cathy Olliffe-Webster dijo...

Wow! Gorgeous photos!

Luis dijo...

Bonita composición y los colores me seducen

Theresa Mahoney dijo...

I think it looks like a spaceship today! Vroom!

Esmeralda dijo...

composición, formas y colores en perfecta armonía.

Abraçades Leovi

Brian Miller dijo...

really cool structures in this one as well...you have used that globe bolt thing before...what is it?

Jorge r.r l'oeil libre dijo...

bonjour Leovi j'ai pris du retard sur votre playlist CALAXICO J'aime beaucoup, j'ai juste eu un album d'eux à la maison puis eels également uniquement leurs première album au tout début de leurs carrières ...veuillez me faire pardonner pour tout ce retard, mes journées ne me suffisent plus alors il ne me reste que mes petites nuits pour répondre aux personnes qui sont inscrite sur monblog.et qui me répondent de manière si délicate .Euh puis farfalo j'ai bien apprécier votre titre..JE Connaissais que de nom.. Pour tout vous dire en ce moment je suis en plein love letters.. DE Metronnomy qui a mon sens n'est pas si réussi que the english riviera..mais il y a de bon morceaux et puis je ne peux pas tout écouter OU tout acheter.. ça rend sourd. Pardon??!!!

j'ai très envie de m'acheter le tout dernier François and the Atlas Mountains qu 'un ami disquaire m'a fait connaitre récemment..alors today je choisi non pas le noir et blanc ni un sépia, mais un kawa( café) avec un bon calva..Faut que je me réveille...La couleurs me suffira pour aujour"hui je files dans ma cuisine..Dans tous les cas Leovi je suis toujours épater par la richesse de vos images...Félicitations
jorge rrrrrrrrrrrrr

Sheena-kay Graham dijo...

Looks like a well armed tiny space ship.

mindlovemisery dijo...

This is positively magical it looks like a spaceship or underwater vessel love it

dianne dijo...

A very colourful spaceship dear Leovi, wonderful!
xoxoxo ♡
Besos

pseudosocióloga dijo...

Curiosa composición.
Y vuelta a buscar en Youtube.

Tanya Breese dijo...

it looks like a space suit, in yellow!

Villrose dijo...

A submarine in the sky...

geanina dijo...

nice colors! :)

Lmkazmierczak dijo...

Dynamic, full of animation ♪ http://lauriekazmierczak.com/empty-pods/

Juncal dijo...


De nada, Leovi :-)

Christian Weiß dijo...

Impressive structures.

Limbo Delirium